public static class GRobot.Častica extends Object implements Poloha, Smer
Poloha
a Smer
, čiže táto trieda obsahuje iba metódy na zistenie
polohy a smeru častice, ostatnú funkcionalitu je potrebné
doprogramovať.
Výhodou takejto implementácie je jej odľahčenosť a široké možnosti použitia. Častica rezervuje omnoho menej prostriedkov ako robot, ale dá sa použiť na mnohých miestach v skupine tried grafického robota namiesto robota alebo iného objektu implementujúceho rozhranie polohy alebo smeru.
Modifikátor a typ | Atribút a opis |
---|---|
double |
uhol
Atribút smeru častice.
|
double |
x
Atribút súradnice x polohy častice.
|
double |
y
Atribút súradnice y polohy častice.
|
JUH, JUHOVYCHOD, JUHOVÝCHOD, JUHOZAPAD, JUHOZÁPAD, SEVER, SEVEROVYCHOD, SEVEROVÝCHOD, SEVEROZAPAD, SEVEROZÁPAD, VYCHOD, VÝCHOD, ZAPAD, ZÁPAD
Konštruktor a opis |
---|
Častica() |
Modifikátor a typ | Metóda a opis |
---|---|
void |
aktivita()
Táto metóda je prázdna.
|
void |
náhodnáPoloha()
Vygeneruje pre časticu náhodné súradnice x a y, ktoré budú v rozsahu
hraničných hodnôt plochy plátien sveta grafického robota.
|
void |
náhodnýSmer()
Vygeneruje pre časticu náhodnú hodnotu smeru.
|
GRobot.Bod |
poloha()
|
void |
poloha(Poloha bod)
|
double |
polohaX()
|
double |
polohaY()
|
double |
smer()
|
void |
smer(double uhol)
|
void |
smer(Smer objekt)
|
double |
suradnicaX()
|
double |
súradnicaX()
|
double |
suradnicaY()
|
double |
súradnicaY()
|
double |
uhol()
|
void |
uhol(double uhol)
|
void |
uhol(Smer objekt)
|
public double x
public double y
public double uhol
public double súradnicaX()
súradnicaX
v rozhraní Poloha
public double suradnicaX()
suradnicaX
v rozhraní Poloha
public double súradnicaY()
súradnicaY
v rozhraní Poloha
public double suradnicaY()
suradnicaY
v rozhraní Poloha
public GRobot.Bod poloha()
public void poloha(Poloha bod)
bod
– bod určujúci novú polohu časticepublic void uhol(double uhol)
uhol
– hodnota určujúca nový uhol časticepublic void smer(double uhol)
uhol
– hodnota určujúca nový uhol časticepublic void uhol(Smer objekt)
uhol
– objekt určujúci nový uhol časticepublic void smer(Smer objekt)
uhol
– objekt určujúci nový uhol časticepublic void náhodnáPoloha()
public void náhodnýSmer()
public void aktivita()