Veda a výskum
Výskum
Vedecké smerovanie pracoviska vychádzalo z odborného zamerania jednotlivých pracovníkov a povahy pracoviska. Najvýznamnejšou oblasťou boli informačné a komunikačné technológie a ich implementácia do vzdelávania. Zamestnanci pracoviska sa v čase jeho aktívneho pôsobenia podieľali na realizácii nasledujúcich vedeckovýskumných úloh:
- Úloha ŠPVaV: Využitie IKT technológií a sieťových platforiem novej generácie vo vzdelávaní.
- KEGA 3/3028/05: Kurikulárna transformácia stredoškolského vzdelávania z matematiky a informatiky v súlade s Miléniom.
- Komplexný systém elektronického vzdelávania na Trnavskej univerzite. Projekt z programu 5c MŠ Využívanie IT ako prostriedku pre elektronické vzdelávanie.
- Vybudovanie multifunkčnej učebne a súvisiacich služieb na prípravu odborníkov v oblasti informatiky na Pedagogickej fakulte Trnavskej univerzity. Projekt z programu 5d MŠ „Vytváranie podmienok na zvyšovanie úrovne prípravy odborníkov v oblasti informatiky.“
- KEGA 3/0034/02: Inovácia modelu vzdelávania učiteľov ZŠ na PdF TU integrovaním moderných technológií v kontexte modelu vzdelávania krajín EÚ. Úspešná záverečná oponentúra úlohy s hodnotením „splnil ciele vynikajúco.“
- OSF – IDEP: Pilotný projekt dištančného elektronického vzdelávania na PdF TU.
Ocenenia pracoviska a pracovníkov
Cena venovaná združením EUNIS-SK v 4. ročníku súťaže eLearning konanej v rámci 42. ročníka medzinárodného festivalu Techfilm 2004 – Hradec Králové 11. 11. 2004 za produkt: Názvoslovie anorganických látok a výpočty v anorganickej chémii I.
Ďalšie materiály súvisiace s projektami
Na našich stránkach sú zároveň publikované materiály súvisiace s nasledujúcimi projektmi: